دانلود فیلم هندی

دانلود فیلم هندی جدید , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم , دانلود فیلم هندی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم

دانلود فیلم هندی

دانلود فیلم هندی جدید , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم , دانلود فیلم هندی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم

دانلود فیلم هندی جدید , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم , دانلود فیلم هندی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم

۱۰۱ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو به نام کمک کن 

( ترانه و آهنگ : امیر تتلو ، تنظیم : امیر دیوا )

ویژه ایام محرم

Amir Tataloo - Komak Kon Soon دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام کمک کن

.

http://simsrs.in/wp-content/uploads/2014/07/ahang1281.png

  • Mohammadali Shomali

دانلود مداحی های محرم 93 حاج محمود کریمی

دانلود نوحه های و مداحی های محرم حاج محمود کریمی

 .:: ویـــژه ایــام محــرم ::.

دانلود مداحی های محرم 93 محمود کریمی

.

دانلود مداحی های محرم 93 محمود کریمی

  • Mohammadali Shomali

عکس های جدید از طناز طباطبایی 93

عکس های جدید از طناز طباطبایی 93

.

عکس های جدید از طناز طباطبایی 93

  • Mohammadali Shomali

داعش حمله ای گسترده به کوبانی را آغاز کرد

http://www.afghanistan.shafaqna.com/media/k2/items/cache/038e750e6137a4c530bfda6c8072e1d8_XL.jpg

.

آغاز حملات گسترده داعش به کوبانی

نیروهای داعش با سازماندهی دوباره نیروهای خود در اطراف عین العرب(کوبانی) بار دیگر این شهر را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش فارس به نقل از المیادین، درگیری‌های شدیدی میان نیروهای کرد و تروریست‌های داعشی در طی ساعات اخیر در کوبانی (عین العرب) روی داده است.

.

بنابراین گزارش ۲۰ نفر از نیروهای داعش از جمله یک افسر عربستانی که پیش از پیوستن به داعش دارای درجه سرگردی بود، کشته شد. همچنین سه نفر از نیروهای کرد هم طی این درگیری‌ها کشته شده‌اند و مقامات کوبانی اعلام کردند که هنوز نیروهای پیشمرگه به این شهر نرسیده‌اند.

.

خبرنگار المیادین گزارش داد که شدت درگیری‌ها به حدی است که طی چند ساعت گذشته صدای تیراندازی و انفجار در کوبانی قطع نشده و دو طرف با شدت به تبادل آتش ادامه می‌دهند.

.

این درگیری‌ها درحالی روی می‌دهد که دو روز قبل رسانه‌ها خبر دادند که نیروهای کرد داعشی‌ها را از شهر کوبانی به روستاهای اطراف عقب راندند ولی پس از آن بود که داعشی‌ها همزمان با رسیدن نیروهای کمکی و سلاح‌های سنگینشان از شهرهای اطراف از جمله دیرالزور با سازماندهی دوباره نیروهای خود حمله جدیدی را به کوبانی آغاز کردند.

.

منبع : الف

  • Mohammadali Shomali

دانلود فصل پنجم سریال فوق العاده زیبای The Walking Dead با کیفیت 720p

| قسمت 02 از فصل پنجم اضافه شد |

« مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران »

The Walking Dead S5 21 دانلود قسمت سوم 3 فصل پنجم The Walking Dead

.

نام سریال : مردگان متحرک – The Walking Dead

ژانر : درام | ترسناک | هیجان انگیز

کانال پخش کننده : AMC آمریکا

مدت زمان هر قسمت : 45 دقیقه

روز پخش : دوشنبه ها

بازیگران : Andrew Lincoln, Jon Bernthal and Sarah Wayne Callies

خلاصه داستان : «ریک» یک افسر پلیس است که بعد از گلوله خوردن در حین ماموریت، چندین ماه در بیمارستان بیهوش بوده است. وقتی که او بیدار می شود، می فهمد که دنیای اطرافش توسط زامبی ها (مرده های متحرک) تسخیر شده است، و به نظر میرسد که او تنها شخص زنده است. او برای پیدا کردن خانواده اش به شهر آتلانتا می رود، و در آنجا به گروهی از بازمانده ها بر می خورد که در خارج از شهر ساکن شده اند. همسرش «لوری» و پسرش «کارل» و همینطور بهترین دوستش، «شین» در میان بازمانده ها هستند. اکنون او بهمراه دیگر بازمانده ها باید در دنیایی که پر از مرده های متحرک است، راهی برای زنده ماندن پیدا کنند…

.

دانلود فصل 5 پنجم سریال The Walking Dead

  • Mohammadali Shomali

کارت پستال های ویژه محرم

 محرم

عکس های کارت پستال محرم 93

  • Mohammadali Shomali

دانلود رایگان فصل دهم سریال فوق العاده زیبای Supernatural با کیفیت 720p

| قسمت 03 از فصل دهم اضافه شد |

« مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران »

http://dlteh2.biz/Pic2/Supernatural-S10.jpg

.

نام سریال : سوپرنشنال – Supernatural

ژانر : درام | فانتزی | ترسناک | معمایی | هیجان انگیز

کانال پخش کننده : CW آمریکا

مدت زمان هر قسمت : 44 دقیقه

روز پخش : چهارشنبه

بازیگران : Jared Padalecki, Jensen Ackles and Jim Beaver

خلاصه داستان : دو برادر به دنبال پدر گمشده شان هستند، مردی که آنها را بزرگ کرده و به آن دو آموزش داده که چگونه در مقابل نیروهای ماورای طبیعی بجنگند…

دانلود فصل دهم 10 سریال Supernatural

  • Mohammadali Shomali

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای “بوی گندم” ، با لینک مستقیم

« در صورت نارضایتی صاحب اثر، لینک دانلود حذف خواهد شد »

http://dlteh2.biz/Music/Piic/Boye-Gandom.jpg

نام فیلم : بوی گندم

سال انتشار : 1393

ژانر : اجتماعی

کارگردان : محمد رضا خاکی

بازیگران : الناز شاکر دوست ، مصطفی زمانی ، رضا یزدانی ، پولار کیمیایی

خلاصه داستان : سه دوست از کودکی با هم قرار می گذارند تا کنسرتی را در جوانی بر روی سکوی نفتی ابوذر برگزار کنند. زیرا پدر یکی از این سه دوست به نام «عرفان» بر روی این سکوی نفتی شهید شده است.

دانلود فیلم بوی گندم با لینک مستقیم

  • Mohammadali Shomali

fun1135 عکسهای جدید دنیز بازیگر سریال مرحمت


عکسهای جدید دنیز بازیگر سریال مرحمت

.

نام اصلی این هنرپیشه Burçin Terzioğlu می باشد .

او در تاریخ 9 مارس سال 1980 میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه بدنیا آمد.

Burçin Terzioğlu بازیگر فیلم و سریال های ترکی است.

او در سال 2008 با بازیگر نقش ساواش در سریال عشق و جزا ازدواج کرد.

این بازیگر زن پیش از این در سریال ایزل در نقش آزاد بسیاری از فیلم های دیگر بازی کرده است.

شروع فعالیت این هنرمند سال 1985 می باشد.

وی بدلیل حضور در نقش دنیز در سریال مرحمت به شهرت دو چندانی دست یافته است .

  • Mohammadali Shomali

روز های پیش در خیابان مهرداد اصفهان به یک خانم جوان اسیدپاشی شد.

 

جزییات اسید پاشی‌ های اخیر به زنان اصفهانی

به گفته شاهدان عینی و کسبه این خیابان، زن جوان در حالی که سوار بر خودروی سمند خود بود توسط مهاجمان ناشناس موتورسوار مورد اسیدپاشی قرار گرفت.

.

شایعه‌ «اسیدپاشی به زنان و دختران بدحجاب» که در هفته‌های اخیر از طریق پیام کوتاه، شبکه‌های مجازی و … به صورت مشکوک دست‌به‌دست می‌شد، سرانجام با گزارش جانشین فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر کشف و بازداشت سرنخ های حادثه اسید پاشی در اصفهان وارد مراحل جدیدتری شد.

.

حجت الاسلام هادی صادقی -معاون فرهنگی قوه قضاییه- امروز در نشست خبری از بی‌ارتباط بودن اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان با بحث “بی‌حجابی” و “امر به معروف و نهی از منکر” خبر داد و اعلام کرد: «اسیدپاشی ها در حوزه اختلافات شخصی بوده است، به عنوان مثال جوان عاشق پیشه جواب منفی می گیرد و دست به این کار می زند.»

.

پیش از این نیز سردار “اشتری” جانشین فرمانده نیروی انتظامی در همین خصوص عنوان کرده بود: «ارتباط اسیدپاشی ها با موضوع بدحجابی نبوده و این چنین نیست و افرادِ هدف متفاوت بوده‌اند و شکل و یا مورد خاصی مد نظر نبوده است.»

.

توضیحات مسئولان مربوطه مبنی بر بی ارتباط بودن اسیدپاشی‌ها با موضوع “بی‌حجابی” و “امر به معروف و نهی از منکر” در حالی است که برخی رسانه‌های داخلی و خارجی شایعه‌ «اسیدپاشی به زنان و دختران بدحجاب» را مطرح کردند و به طرز مشکوکی طی روزهای اخیر سوار بر موج خبری این شایعه شدند.

.


شایعه‌ ارتباط «اسیدپاشی» با «دختران بدحجاب» از کجا کلید خورد؟

شایعه ربط داشتن چند اسیدپاشی در اصفهان به مقوله “بدحجابی” با انتشار یک گزارش در خبرگزاری دولتی آغاز شد. این خبرگزاری پنج شنبه هفته گذشته خبری درباره اسیدپاشی به صورت چند زن در اصفهان را منتشر کرد.

/

در این خبر، به طور ملموسی تلاش شد تا این حرکات وحشیانه به نام نیروهای انقلابی ثبت شود و به مخاطب اینگونه القا شود که زنان بدحجاب در اصفهان به طور سازماندهی شده مورد اسیدپاشی قرار گرفته‌اند. در بخشی از متن خبر  این خبرگزاری آمده است:

«این حادثه زمانی اتفاق افتاد که از چندی پیش تاکنون در شبکه های اجتماعی مطالبی با محتوای “اسیدپاشی به زنان بی‌حجاب” در اصفهان منتشر می شود؛ اما مشخص نیست که آیا حادثه شب گذشته ارتباطی با این مطالب داشته است یا خیر؟»

/

این خبرگزاری داخلی که به گفته خود هنوز هیچ سند و مدرکی مبنی بر ارتباط این اسیدپاشی با مقوله “حجاب” و “امر به معروف” در دست ندارد، روز گذشته نیز در تداوم موج سواری های خود طی انتشار گزارشی نوشت: «خبری از اطلاع‌رسانی دقیق در این باره نیست و تنها شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر “برخورد راکبان موتورسیکلت با بدحجاب‌ها” مطرح بوده است، به چهره تعدادی از زنان اسید می‌پاشند؛ زنانی که نقش مادری در یک خانواده را هم داشته‌اند و بدین ترتیب به خاک سیاه نشسته‌اند»

/

خبرگزاری مورد اشاره در گزارشی دیگر تحت عنوان گفتگو با نزدیکان قربانیان این حوادث تلخ، نیز تمام تلاش خود برای القای این موضوع به مخاطب را انجام داده است.

.

اصرار بیش از اندازه خبرنگار به سوال کردن درمورد محجه بودن یا نبودن فرزند با واکنش پدر مواجه می‌شود، طوری که وی خطاب به این خبرنگار می‌گوید: کسانی که به دخترم تهمت بی‌حجابی می‌زنند باید در آخرت پاسخگو باشند، ندا هیچ گاه نمازش ترک نشده است.»

.

با وجود پاسخ صریح پدر دختر قربانی اما بازهم شاهد اصرار این خبرگزاری بر موضوع بی‌حجابی هستیم، به طوری که در ادامه این گزارش آمده است: «پیدا کردن یکی از آشنایان سارا در میان افرادی که برای ملاقات پشت در بیمارستان در انتظار هستند، دشوار به نظر می‌رسد. دختر جوانی که به گفته شایعات یکی از قربانی اسید پاشی در اصفهان به دلیل بدحجابی است»

  • Mohammadali Shomali